Torsdag 10 september

Torsdag och idag började helgen för oss..
Blev färdig med grupparbetet lagom till tre så jag hann med det tåget hem, perfekt.
Har lagat mat, packat, hämtat bussen och grejjat för imorgon åker vi..
Jag, Johan, Johanna, Tompa, Julia och Jens till Göteborg och
SuperCross 2009.
Blir det bara hälften så coolt som förra året så blir det bra.
Efter showen imorgon ska vi gå ut och sedan slagga på ett jättemysigt vandrarhem.
En liten minisemester är inte helt fel.


För övrigt så jag idag att biljetterna för nästa års Sweden Rock Festival släpps den första oktober.
Boka biljetter kanske..eller??
En liten chansning blir det ju dock eftersom inga band är släppta än..
Ähh. Man ska kanske ha is i magen och vänta lite, det är nog bäst.

Nej nu ska jag sova för kl 06,00 imorgonbitti bär det av.
ha en trevlig helg.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0