måndag 19 april

Hej hej..
Då var det måndag igen och Johans lediga vecka är slut..
Gårdagen ägnade vi mest i soffan framför olika filmer med glass och mys.. och på kvällen besökte vi BioStar för att kolla in "Clash of the Titans".
Det var riktigt coolt att se filmen med 3D glasögon, en frän upplevelse men inget jag skulle vilja använda ofta.
Kändes som man kom in i ett rus av LSD eller något. Haha.
Men en klart sevärd film!
Idag har jag också hunnit med en hel del.
Jag och Johan hade en riktig mysmorgon med sovmorgon och en lång frukost på Engel.
Gick en sväng på stan och sen hem för att lyssna på lite musik!
Eftermiddagen ägnades med Johanna på stan och sen en super lång promenad med båda mina systrar.
Har skickat iväg ett skolarbete precis så nu är kvällen ledig.
Ska nog slänga in en tvättmaskin men annars är jag fri att göra vad jag vill...
Ha de fint.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0