Tisdag 13 april

Hallo Hallo Hallo..
Äntligen är jag här igen och skriver.
Min flitiga uppdatering har lyst med sin frånvaro..
Sedan jag skrev sist har jag:
* Hunnit åka och komma hem från en underbar helg med påskfirande i Grövelsjön.
Vi åkte på torsdagen och innan hemresan på söndagkvällen hann vi med
3 mil på skidor, tequila, trubadur, after-ski, skoter, påskägg, äggmålning
och en massa massa skratt.
* Vart på personalfest med Sologänget.
Underbart kul med karaoke, sumobrottning, vadslagnings straff, shots och massa drinkar..
* Varit en hel del i Örebro för att göra grymt roliga skolarbeten.. Äntligen lite ljuspunkter.
* Jag har jobbat såklart en hel del.
* Fått upp lite gardiner
*Köpt en kombinerad hatt och sko hylla
*Fått i gång på tv och internet.
O.s.v O.s.v
Imorgon är jag äntligen ledig och Jane, Nova och Melvin kommer nog hit en stund efter dagis.
Ska försöka träna på förmiddagen också och sen städa lite om inte solen lockar allt för mycket.
Hoppas allt är bra med er..
Nu säger jag god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0