Tisdag 27 april

Hallo där ute!

Nu är våren äntligen här.. igår var jag i Örebro och det var så varmt och skönt och helt grönt på träden.
Ludvika ligger inte långt efter!

Började morgonen med ett treäningspass, så skönt på gymmet på morgonen för det är inge folk nästan.
Fortsatte hem för att göra smothies och plugga..
Nu är klockan bara 10.50 och jag har redan hunnit skriva halva min resultatanalys.
Lovley!

På eftermiddagen åker jag nog till borlänge med mamma och systrarna..trevligt.
Måste kanske hitta något att ha på mig till på Fredag.
Fredag ja, då ska vi ut och äta på Piren, hela familjen med diverse kompisar, grannar och annat folk.
Vi har bokat ett STORT bord.
Grillbuffé och Peter som spelar, det kommer bli jättemysigt.

Nä, nu ska jag fixa till mig och försöka kliva utanför dörren.
Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0