Måndag 20 December

Åh..
äntligen går vi in i julveckan och konstaterar att efter imorgon har jag hela 5 välförtjänta lediga dagar. Ja, ledigt från skolan iallafall. Jobba ska jag göra ändå.

Antar att det kommer bli fullt upp i veckan i vilket fall:
I dag ska jag plugga och sen julstäda en sista gång tänkte jag.
Imorgon ska jag till Örebro exakt HELA dagen.
På Onsdag ska julgranen tas in och klädas på. julmat och de sista julklapparna ska inhandlas.
På Torsdag, ska maten tillagas och allt annat pyssel ska fixas klart och sen är det Uppesittarkväll med vännerna.
på Fredag JULAFTON
på Lördag Juldagen Firas hos farmor på FM, Mormor på EM och jobb på kvällen.
På Söndag, Antagligen fika hos alla människor
på Måndag-Torsdag TENTA.
Ja som sagt. kanske inte den ultimata lediga veckan, och Johan som jobbar Eftermiddag på det. Men ändå :)
Nu ska jag hugga tag i plugget igen och sen är det lunch.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0