25 februari


Mina känslor just  nu:
LESS!!!!

Jag är så less på att flytta just nu.. och ändå är det det bästa jag vet.
Detta blir den tredje flytten på fyra år vilket talar om att jag inte är en ovan flyttare..
Men.. för tillfället är det inge kul.
Kanske för att vi just nu har tillgång till TVÅ hem varav den ena är en byggarbetsplats där tapetrullar, tapetbord, slipdamm och färgburkar trängs ihop med ca 40 proppfulla flyttkartonger och skräp.
Den andra är en liten fyrkantig låda utan en pinal på väggar och i fönster, det enda som finns är ett antal tunga kartonger, en soffa, en säng och lite nödvändiga vardagssaaker..
Vi bor mittimellan dessa två just nu och det är drygt..
Men till helgen ska vi Äntligen flytta in.. kanske redan imorgon.. och det komemr bli underbart att inreda dessa 90 kv,meter, med alla rum och små hallar och vrår..

Nästa vecka ska jag tillbaka till skolan igen också och kämpa den sista kursen den här terminen.. Snart är halva tiden gjord!!

Har varit på bokrean idag också och som vanligt kan jag inte behärska mig :)
Blev ett antal faktaböcker om andra världskriget och andra historiska händelse,
En biografi av en kvinna som förlorade två barn i Tsunamin,
två thrillers, någon barnbok och någon dokumentär..
Älskar det..
Nu ska här läsas!

Ska nog ta mig en runda igen sen i slutet av rean..

Nej, nu ska jag återgå till packning och städning!

Hej då hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0