28 februari

Heej..

Äntligen är flytten färdig och nu känns allt toppen.
Städningen i vår gamla lägenhet är också klar så nu är det bara det roliga att plocka upp och sortera kvar..

Jag ska lägga upp bilder sen när vi kommer i ordning, det är så sjuukt fint här så det kan ni aldrig tro.
Tack världens bästa mamma och pappa och systrar för all hjälp under dessa veckor.
Middag och irish coffe blir det såklart senare som tack.

Tack även till Inga och Mona för hjälpen med städningen.

Nu ska jag 'ta pannkakor och sen andas ut lite..

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är klart jag hjälper till! Men jag skulle kunna tänka mig att låna lägenheten någon helg ist för middag..men jag kan ta irish coffe utan coffe!;)

2010-02-28 @ 18:33:46
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh jag vill ha massa vin och gärna en kaffe baileys och sedan skjuts hem!

Kram

2010-02-28 @ 18:36:49
Postat av: Johanna

Jag vill ha grillad fläskis med beasås, och gärna lite Bellingham(alternativt kangaroo)till det;)

2010-03-01 @ 14:45:20
Postat av: Karro

Johanna du får ingenting.. du kan få betala allt!

2010-03-01 @ 20:23:58
Postat av: johanna

pft, jag har ju redan betalat typ allt ni har i den där lägenheten redan;)

2010-03-02 @ 22:27:58
Postat av: Sara

Ja,iaf städ-grejorna..men du kanske ska låna tillbaka lite till din egen lägenhet Johanna?!

2010-03-04 @ 20:56:37
Postat av: Maria

Heej! Vad roligt att hitta hit! Din blogg är ju jättefin!! Hoppas att Ni har det bra i nya lägenheten! Det är ju ganska mycket stök innan man blir klar. Men sen.....då känns det bara fiint!!

Kramkram

2010-03-08 @ 20:38:17
URL: http://mariassmultronstalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0