8 februari

Hej..

Vips, så fick vi nys om ett nytt boende...
Vips, vi ska flytta om tre veckor..
Nu börjar renoveringen.. :)

I övrigt har det varit en galen helg med massa äventyr..

Har träffat världens bästa tjej Nova och lekt lite, hon visade mig lillebror Melvin som är så söt.
Det gick hur bra som helst i början när jag gosade med Melvin, men efter en stund tyckte nova att
"Kajjo inte hålla Mevin" "Kajjo komma Nova"..
Vi får se hur det går idag då dom kommer hit och leker lite.

Nettan Och Julia har varit här och lekt en stund o tjålat skit också.. mycket trevligt som vanligt.

Har partajat, vilket inte alls var meningen.
Men i Lördags var jag på så bra humör och efter att ha suttit med Johanna i Puben hela eftermiddagen bestämde jag mig för att följa med Jullan ut..
Och vilken jäkla kväll det blev... Hujedamig..  Vi stannar där.

Ha en fortsatt bra dag.. det ska vi ha..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej ! Vad roligt ! Vart ska ni flytta?=)

Kram

2010-02-09 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0