Tisdag 16 Februari

Hej..
då ska vi se.. v7 är här och renoveringen fortsätter..
Tog ett antal bilder innan väggarna revs för att jag ska kunna dokumentera inför framtiden :)
Här kommer några av dom..

"FÖRE"

Köket:



Rum 1:



Rum 2:



Rum 3:



Hall:



ÅH vad jag längtar tills det är klart och "Efter" bilderna kan publicerad.

Anyway..

Nu är det Tentadax igen med start Idag.. perfekt mitt i flytten :)
Förhoppningsvis kommer det gå snabbt så att jag kan ta det lungt igen sen!

Hoppas allt är bra med er..
Här är livet på topp.
Kram

Kommentarer
Postat av: EP

Spännande!!!

2010-02-16 @ 19:07:07
Postat av: Johanna

vaaart?? så fin den verkar, lite annorlunda=)

2010-02-17 @ 10:28:41
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0