Tisdag 2 februari

Godmorgon Godmorgon...

2a Februari idag och nu är år 2010 i full gång..

För tillfället håller jag på att leta vetenskapliga artiklar som jag skall göra analys på.. ganska tråkigt men jag har hittat några riktigt intressanta så förhoppningsvis blir det ganska bra.

Helgen har varit lugn och skön..
Lördagen ägnade jag nästan hela dagen i Blötberget med kaffedrickande hos Johans momor medan grabbarna bytte däck på en bil som bara krånglade..
Åt lite god mat på kvällen, skickade iväg grabbarna till Club Cavum och själv begav jag mig ner till Solo för att jobba.
En ösig schlagerkväll var det på Solo, stressigt men jättekul.

Söndagen var vi hela dagen i Saxdalen på Isen..
Grillade korv såklart, raceade på banan och bilarna kördes sönder totalt.. det var kul :)
Möte på Solo på kvällen och sen hyrde jag o Johan massa filmer som vi myste med resten av kvällen.

Resten av veckan består av två resor till Örebro, träning och lite saker som skall fixas..

Hoppas allt är bra med er..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0