Torsdag 10 februari

Hejsan Hejsan..

Renoveringen av lägenheten är i full gång..
Idag har vi valt tapeter och färg till alla rum, vi har börjat riva väggarna och även fått tillgång till förrådet för att redan nu kunna börja flytta in saker där..

Det kommer upp "Före-bilder" senare...


Jane, Nova och Melvin var här häromdagen också..
Underbara barn det där.. Tycker om dom Såå mycket..





Nu ska jag samtala med och umgås lite med min man som Äntligen är ledig för första gången på tre veckor..

Ha en fortsatt trevlig kväll..




Kommentarer
Postat av: mamma

Men du....det är väl ändå onsdag idag.Jag tror du har lite mycket att tänka på nu!

2010-02-10 @ 21:49:52
Postat av: Karro

Aah.. Jag tyckte att veckan hade gått lite väl fort :)

2010-02-10 @ 23:03:34
Postat av: Johanna

Johanna "söver barn" Jansson.. hoho.

2010-02-11 @ 14:36:52
Postat av: Sara

Hallå du måste skriva att jag är fotograf på första bilden!

2010-02-11 @ 19:40:09
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0