Fredag 19 Februari

Hej på er..
Fredagkväll och snart slut på veckan.

Renoveringen av lägenheten går framåt.. vi är nu klara med Köket och ett av de små rummen.
All målning är i princip klart så nu är det tapetsering av resten av rummen, polering av parkettgolv och städning som står på schemat i helgen.
Nästa helg skall allt vara ditflyttat är det tänkt så att jag kan börja städa ur vår lägenhet som Per ska flytta in i :)

Utöver det så håller jag på med en hemtenta som varar tills på onsdag.
Har kommit jättelångt och har endast en upg. kvar. känns riktigt skönt för nu kan jag verkligen släppa den under helgen. Känns som att den är bra hittills också :)

Just nu är Johan hos David och tjålar lite strunt..
Grabbsen ska åka på kryssning och antar att dom har en del att prata om angående det..
Själv har jag brecis sett Anna Haag gå i mål som OS-två och är riktigt imponerad över hennes vinnarskalle.. Att man kan ha så mycket kvar att ge på slutet när man är så trött.. Imponerande.
Självklart är jag även impad av Anja pärsons insats under detta OS..
Hejja Sverige!

Måste även erkänna att jag saknar Tävlingsnerverna, Lyckorusen, Adrenalinet och allt som har med mästerskap att göra. Är fruktansvärt glad att jag har fått uppleva det.
Kan avsluta med lite härliga bilder från denna underbara tid!

Polen World Cup 2000






VM 2000



HOLLAND World Cup 2001



Tidiga morgnar med Smärtsamma håruppsättningar:!



SM- 2001



SM-2002







Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad roligt ! Jag hoppas du tänker lägga ut efter-bilder sen så man får se hur ni får det ! Vore jätteroligt ! Såg nästan fint ut på före-bilderna=)

Kramkram

2010-02-20 @ 03:15:12
URL: http://saraschenning.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0