4 Januari 2010


Heej..
En bit in i år 2010, hur har ni det? Hur har början på det nya året varit?

Min början har varit mycket bra.. Känns som förra året :)
Som ni vet sitter jag med en tenta visserligen, men den är så gott om färdig, lite småpill och detaljer kvar bara.
Johan har haft ledig vecka, hela förra veckan och helgen. Vi har lekt i snön, myst och bara haft det bra.
Har vart hos Robert och Nettan och fikat samt ätit middag och även hälsat på Niklas och TjockisHanna i deras hus.
Kanonfint var det och nu blev jag ännu mer taggad att hitta ett hus.. Börja sälj folk!!!

Möte på Solo har jag haft och tagit åt mig några pass som inte känns alltför ansträngande men som ger klirr i kassan.
Tillsammans med de timmarna plus det ökade CSN har jag helt plötsligt hammnat på en inkomst motsvarande den jag hade när jag jobbade :)))
Det är inte så illa att plugga!

Idag ska tentan skrivas klar, biljetterna till Sonisphere skall helst bokas och jag skall till banken, elgiganten och rusta för en massa ärenden.

Ha en bra dag.
Nu är det kaffe som hägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0