Tisdag 20 Juli

Heeeej.
Jag vet att jag är totalt urdålig på att uppdatera här numera.. Men vem har lust att ens tänka på ordet dator när sommaren är så underbart fin som den har varit.
.
Okej.. Midsommar har jag beskrivit redan så vi tar upp därefter.
.
Ludvikafesten.. Underbara dagar på sjön med sol, vänner, öl, vatten och allt som det skall vara på sjön.
Varenda kväll har vi grillat på min baksida, så utemöblerna är välanvända vid det här laget.
Trots att jag numer har 24 år på nacken så klarade jag av en tredagars fest galant och vi hade skitkul :)
.
.
.
Efter Ludvikafesten har ju det otroliga vädret bara fortsatt.. har legat på sjön mest hela tiden med min kära vänner och glassat i båten. Vi har konstaterat att vi har det ganska så jäkla bra som har möjligheten att kunna åka ut sådär.
Nu är det bara att hoppas att vädret håller i sig ett tag till så att det blir fler såna underbara dagar.
.
.
.
Johan har köpt en cross, så vi har varit en hel del på crossbanan också i sommar.
Han är så duktig att köra, helt otroligt. Och Killar i Crosskläder är mycket välkomna hem till mig efteråt :)
.
.
I Lördags kom även en av sommarens höjdpunkter.. Vår familjeresa till DIGGILOO. :)
Mamma, Pappa, Jag och min TRE systrar Johanna, Sara och Julia!
Likt gamla pensionärer befann vi oss på plats 2 timmar innan insläpp och satte oss på våra fällstolar i kön och väntade. Valuta för den dyrbara tiden vi spenderade i kön fick vi när vi lyckades få bästa platserna.
Vilken kanonshow det var. Vi har väldigt duktiga show, dans och sång artister i sverige.
Tack så jättemycket för biljetten mamma och pappa.
.
.
.
.
Nu ska jag jobba två sköna veckor med väldigt softa pass, sen är det SEMESTER och då vet ni ju alla vad som händer.
.
7 Augusti- Sonisphere festival
14 Augusti- Bröllop
19 Augusti- NEW YORK
.
Hoppas att ni har och får en fortsatt trevlig sommar ni också.
Puss och Kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0