Tisdag 22 Juni

Är det sommaren som börjar smyga sig på lagom till midsommar??
Det verkar så, underbart härligt!
.
Midsommar ja..
Vi är bjudna på en STOR fest hos mammas och pappas gamla grannar.
Bjudna på festen är alla deras vänner från Harnäs, med barn, respektive, övriga vänner och så vidare..
Man får alltså ta med i princip hur många vänner man vill. Jag tror att det kommer bli riktigt skoj, ett riktigt midsommarfirande blir det då vi ska klä stången tillsammans, hoppa över gärdesgårdar och plocka sju sorters blommor, picknick och lekar. Kul att göra något annat en att festa och att dessutom umgås med familjen för en gångs skull. Ser fram emot det.
.
För övrigt så har det fällts en hel del tårar här i helgen.
Ja, bröllopet såklart! (jag erkänner mamma)
Vi firade bröllopsdagen med lite småtöntigheter i Harnäs :) Skumpa och snittar. Men det var det värt för det blir nog en dag man minns för alltid. en historisk händelse som det ju är.
Åh, vad vackert det var.
Att se alla prinsar och prinsessor i sina vackra kläder, juveler, kronor och att dessutom se hur superduper vacker vår kronprinsessa var fick mig att rysa. Tänk att få uppleva den lyckan och tänk att få gifta sig som i en saga.
Jag kanske börjar tänka om :) jag kanske vill gifta mig ändå...hmm..eller njae!
Jag tyckte att det var underbart fint!
.
Nu ska jag sätta på kaffe för Ericafisa kommer hit och solar lite med mig om en stund.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hm vad då töntigheter....Men vi kommer att minnas det.kram o ha det bra idag!!

2010-06-23 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0