Tisdag 8 Juni

Första Sommarlovs-veckan..
Och fint väder har vi haft..underbart.
Och idag kom skattepengarna.. Katching!
Idag har jag jobbat på Macken, riktigt skönt att ha något att göra.
Vad gör man på dagarna när man inte har jobb eller skola??
Jag har skittråkigt när jag är hemma..
Hittills har jag sorterat, rensat och organiserat alla garderober och skrubbar, storstädat, tvättat och gått igenom alla skolböcker och papper och satt in dem i pärmar.
Så nu när allt sånt är gjort måste jag hitta på något annat.
(Lånad bild från Googel bildsök)
Jaja snart börjar mitt sommarschema och då blir det fullt ös ändra fram till Augusti då det är dags att säga
HEJ DÅ till Macken och hej till USA!
Resten av veckan ska jag ägna åt att bättra på solbrännan om det blir bra väder, träna och på Lördag åker jag med Johan till Arlanda för första SM-deltävlingen.. spännande.
Nu ska jag nog krypa ner i soffan och pussas med världens bästa kille.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0