Torsdag 24 Juni

Hej på er..

Idag har jag och tjejjerna haft en riktig tjej dag a la "sex and the city".
Vi började dagen med en tur till kupolen för att riktigt rasta våra shoppingnerver. Det blev en hel del påsar med diverse prylar med hem.. Riktigt kul.
Vi käkade lunch på kupolen och begav oss sen hem i min lilla partybubbla
där det dunkades disco på högstavolym.



Väl hemma dumpade vi kassarna hemma hos mig och stack till systemet för att inhandla midsommardrickat.
Ägnade efter det en stund åt diverse sysslor så som solning, ögonbryns plockning och färgning, midsommarstädning och liknande och avrundade dagen med Hårfärgning av hela kompaniet.
Nu är jag supermörk i håret igen.. jag gillar´t.

Ser verkligen fram emot morgondagen (midsommarafton).
Vid halv tolv går tåget med cyklar från stan till Harnäs där det nalkas lunch. Därfifrån kommer vi åka vidare ner till stensveden för att klä midsommarstången tillsammans med gamla grannar med barn, respektive, vänner och så vidare. Sju sorters blommor kommer plockas och sen är det grillning. KOmmer nog bli jätte trevligt.
Har införskaffat en ny klänning dagen till ära.. Den här söta från Kling fick det bli.




För tillfället är Johan ute och åker skateboard med killarna så jag har hela hemmet för mig själv.. såå skönt!
Myser i soffan, målar naglarna och äter choklad.
Allt är så jäkla bra just nu :)

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0