Fredag 18 Juni

Hello..
Ursäkta den sega uppdateringen, men det händer inte så mycket värt att berätta om.

Förra helgen, Lördagen, skulle Johan tävla i Arlanda.
Vi tog oss dit lätt som en plätt men efter träningsåket gick Johans växellåda sönder så det var bara att packa ihop och åka hem.
Johan körde Folke då han skulle åka vidare ner till Bug Run i Mantorp. Jag och Johanna åkte Caddy med crossen på, vi skulle till Ludvika igen.http://millahoman.blogg.se/images/2009/wb-1skratt_66941372.gif
När vi kommer ut från Arlanda kommer Johanna på att hon har tappat bort sin telefon. Jag hade inga pengar på min mobil så jag kunde inte ringa henne, vi kommer på den smarta idén att köra ifatt Johan och teckna till honom att ringa Johannas telefon, vilket resulterade i att vi missade avfarten och tvingades köra mot Uppsala istället.
Självklart låg mobilen i bilen!

Väl framme i Uppsala känns det inte riktigt rätt, vi hittar en skylt mot Arlanda och börjar köra åt det hållet istället för att börja om på nytt. 7 mil senare är vi tillbaka där vi började och för att vara på den säkra sidan letar vi oss upp på Terminal 5 på Arlanda, för därifrån hittar vi hem.
Mycket riktigt, 1.5 timme efter starten från Arlanda börjar vi äntligen rulla iväg mot Enköping :) Vilken jäkla resa, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Tack för den Johanna. Nästa gång vi besöker Termin 5 är vi på väg mot USA... Tjiiho. Imorgon är det exakt 2 månader kvar.



Har även fått tillbaka sista Tentan, VG, helt otroligt skönt. Nu är det sommarlov på riktigt.
I helgen börjar jag jobba också. Skönt skönt. Sen är det 1.5 månads jobb som väntar innan det är dags att ta farväl..



Jaja, ladda inför personalfesten ikväll nu då. Vi ska ha lagkamp i Ulvshyttan. Helt galet..

http://img33.picoodle.com/img/img33/8/7/4/f_laddaKopiem_d3769c8.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0