Fredag 21 maj

Heej.

Nu var det ett tag sen igen..
Det är ju någonting hela tiden, jag finner ingen tid till bloggandet för tillfället.
Men nu ska det bli några rader iallafall.

Förra helgen och början på veckan har erbjudit riktigt sommarväder med värme.. otroligt skönt, synd bara att jag har varit fast med en tenta.. eller nä. skönt att vara hemma iochförsig.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från invigningen av vår trädgård på baksidan.. men det kommer sen
Det är helt underbart att kunna gå ut och slämga sig på gräsmattan eller sitta ute och fika, äta och liknande.
Det har jag saknat, men nu kan vi göra det trots att vi bor i lägenhet. Lovley!

Som sagt..Tentavecka har det varit.
lämnade in den idag och nu är det bara TVÅ moment kvar på den här terminen.
Helt sjukt vad fort tiden går. snart är Termin TRE slut.

Sen jag skrev sist har jag även hälsat på Sandra och hennes lilla Astrid. Evigheter sen vi sågs, men det märks verkligen att vi är barndomsvänner då det känns som att vi ses varje dag när vi träffas. Sånna vänner uppskattas :) Supersöt liten bebis har hon fått också..det kunde man inte tro när vi satt i skolan och käka chokladbollar och spelade catch och spanade in EF-killarna... Nej nej. Haha..Super Grattis igen!

Vi har även varit på dop för lilla Melvin, var trevligt att träffa dom som vanligt.

Måste även berätta vad plutten sa här om dagen när jag träffade henne.
Jane: Kolla Nova vem som kommer här..
Nova: Vrålar och skriker och hoppar upp i famnen och säger "Kul att se dig"
Karro: Skrattar, "kul att se dig med"

Vad kom det ifrån? två år gammal liksom.. Jane hade heller aldrig hört det.
Det slog mig dock att jag alltid säger Hej då och det var kul att se dig, innan vi skiljs åt.
Hon måste ha snappat upp det. Gulleunge.

Nu ska jag slappa resten av kvällen och vänta på att Johan komemr hem med en nyskodd folke. :)

Hej å Hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0