Fredag 28 Maj

Hej, nu har vi mycket att igen, igen.

Den här veckan har gått så fruktansvärt fort så jag är helt förvirrad.

Jag har ju framförallt blivi 24 ÅR..



Min chef säger till oss hela tiden att livet börjar runt 30. Vi brukar alltid säga émot honom och påstå att det är då livet slutar. Men..
Jag tror att han har rätt.. Mitt liv har blivit bättre för varje år.
Jag tror att det har att göra med att man blir säkrare på livet och framtiden. Och framför allt att man känner sig mer tillfreds med sig själv än man gjorde förr.
Än så länge älskar jag att bli äldre och om livet fortsätter i samma riktning, kommer jag vara en supernöjd 30 åring om ett par år.
Idag kommer min kära familj hit och ska fira mig. det har inte funnits tid till det tidigare i veckan.
Men idag så får jag äntligen baka tårta :)

Marknadsfolket har även börjar plcka upp utanför våra fönster.
Om vi vill skulle vi kunna sträcka ut huvudet genom fönstret och be att få en varmkorv, kringla eller varför inte rökt fisk. Haha..

Hoppas att dagen blir fin så att det går att sitta ute.

Kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0