Fredag 7 Maj

Goder afton gott folk.
.
Sitter och väntar på att få gå till jobbet, börjar 22.00, så tänkte passa på att skriva lite här.
.
Idag har det varit underbart väder ute trots den kalla blåsten.
Vaknade super pigg klockan 7.30 och gick upp för att pyssla lite.
Vid 8 var jag rastlös och ringde systeryster för att locka med henne på en morgonpromenad.
Vi hamnade på macken där Sussie bjöd på fikabröd och kaffe.
Fin frukost.
.
Jag och Johan har även varit på banken och fixat med lånet till min nya bil :)
Åhh, det ska bli såå spännande. vi ska nog åka och hämta den imorgon om allt går som det ska.
Lägger ut en bild på den när allt är klart.
JAG ÄLSKAR DEN!
Och jag älskar Johan som inte har lagt sig i valet :) Haha!



Nu på kvällskvisten har vi besök av Kego och Peter.
Kego ska spela i Smedjebacken och grabbarna ska dit och lyssna..
Själv ska jag till jobbet, och är lika nöjd för det.
Det blir säkert kul som vanligt och ger ytterligare en klirr i New York kassan så det är svårt att vara missnöjd.. bara drygt att vänta.
På tal om New York är flygbiljetterna färdiga nu..
Det blev direktflyg både dit och hem vilket är underbart..
Det bästa är också att vi flyger från Arlanda 11.50 och landar i Usa 13.15 samma dag.
Kort flygresa va ?? :) Det är härligt med tidszoner.
Ska nog börja röra på mig nu.
Får se om jag har nyheter om bilen imorgon..
Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot att se er komma glidande i den på söndag!! :)

2010-05-08 @ 00:07:21
Postat av: Sara

Jag ser fram emot att få komma glidande i den till skolan!;)

2010-05-08 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0