lördag 26 November


Tänkte bara visa lite hur jag har adventspyntat i år..
För de som är intresserade!


Köket är jätte ljust och fint med hjärtljusstakarna som var så poppis förra året :)



Årets adventsljus ser ut så här:

 

Datarummet känns som en stjärnhimmel..

 

I Sovrummet har mitt gamla luciatåg som jag hade när jag var liten kommit upp i ett fönster.

I det andra fönstret finns adventsstjärnan!

 

Slutligen i vardagsrummet så har jag dammat av den gamla stiliga mannen och lagt i soffan. Jag tyckte det blev en himla hemtrevlig känsla att ha han där :)

 

Trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

hahaha...jag bara undrar ...packar du ner han i kartongerna med resten av julpyntet när julen är över också? För i sånafall kan du få en till av mej, jag har också en liggandes som mest tar plats... ;)

2010-11-28 @ 22:20:31
Postat av: karro

Nettan: Exakt.. jag packar ner han tillsammans med julkulorna och glittret. Han är så tålig så man behöver inte ens linda in honom i tidningspapper. Det är perfekt. skicka hit han sen lagom till 13 dagen så fixar jag det :)

2010-11-29 @ 11:29:42
Postat av: nettan

hahaha gört!

2010-11-29 @ 14:37:01
Postat av: Annica

Fint ni har det hemma hos er!

2010-11-29 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0