Söndag 14 november

Hallå Hallå..

Då har helgen flugit förbi i en rasande fart.
Lördagen blev det en riktig fullt-ös-dag.
Jag och Johan tog lite sovmorgon till 9, gick upp och gjorde frukost och tog sen en liten promenix till Folketshus för att gå på loppis. Vi gjorde lite små fynd också :)
Vi gick sen hem och tog bilen till lyviken för att handla lite adventssaker och annat. Hem och skruvade upp en hylla i datarummet och sen ut till Robert och Nettan för en trevlig fikastund.
Väl hemma igen blev det lite matäta innan Johan drog iväg på bio och jag stack till Erica på tjejfest en stund innan jobbet.. Och sen ja, Jobbet.  Kände hur jag började må lite illa under kvällen och detta släppte inte på hela kvällen så vid 12 hoppade jag ur baren och gick hem.. Skönt. Jag somnade som en stock!!

Idag har det varit fars dag och detta har vi givetvis firat med fika hos mormor och morfar..
Grattis världens bästa pappa på Fars Dag!

För övrigt så kryper det i hela kroppen på mig av längtan efter att få börja julpynta.. Jag vill hålla mig till första advent men jag tror att jag kommer börja lite smått redan nästa vecka.. Ska bli såå roligt att pynta i nya lägenheten. Det blir ju första julen här. Vi har även pratat lite om vi ska fira julafton här hemma hos oss i år. Kan ju vara skönt för min stackars mami o papi att ha fullt hus varenda år. Nu har ju Vi också plats så :))

Vi får se hur det blir.. Julkänslor har jag åtminstonde.. redan!

Nu ska jag äta paj och sen mysa med älskling i soffan.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0