Söndagen 21 November

Sköna Söndag..
Äntligen känner jag mig piggare och mår lite bättre. Underbart! Det är inge roligt att vara sjuk..
Tog lite sovmorgon idag tills jag blev bjuden på kaffe av min älskling som tyckte att jag skulle vakna till liv.
Han bjöd upp mig på lite dans i vardagsrummet också för att vara säker på att jag hade vaknat.. :)
Resten av dagen har vi bara myst och fikat med massa vänner och även adventpyntat det sista.. så nu är det supermysigt här hemma.
Jag har inget nytt att komma med för tillfället.. dagarna flyter bara på.

Men, värt att nämnas är, att idag har jag ägnat mitt enorma lyckorus lite uppmärksamhet. 
Jag har det så oförskämt bra, och självklart måste man ibland ta sig tid för att reflektera över vad det är som gör en så lycklig. Hur skall man annars kunna upprätthålla känslan.
Självklar kan det bero på att jag känner mig så tillfreds med min livssituation.. Studierna, boende, arbete och liknande. Allting är precis som jag vill att det ska vara.
Alla mina vänner, min familj och andra människor i mitt hjärta. Tack för att ni finns, för att ni mår bra och för att ni gör mig så lyckligt lottad.
Allra mest vill jag ge TioTusen pussar till mina föräldrar som har gjort mig till den jag är.

Jag verkligen älskar mitt liv och allting i det... Ja, Livet är Awsome helt enkelt, och det kommer rakt från hjärtat :).


Nu ska jag trycka ner min man i soffan och pussa på han medan han självklart kommer försöka göra allt för att undslippa tjejbaciller..:)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hääärligt när man känner sådär som du gör!! :D

2010-11-24 @ 18:35:07
URL: http://haksberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är en väldigt väldigt fin människa.. jag är lyckligt lottad som fått ta del av det..

Ha en jättejättefin tid fram till skinkmackan och kaffet :) För då ses vi hoppas jag!!

2010-11-30 @ 21:54:55
URL: http://mariassmultronstalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0