Tisdag 16 november

Hejsan..

Idag är det tisdag och jag känner mig fortfarande inte riktigt kry.. Kroppen har sagt ifrån så nu försöker jag bara vila och ta det lungt. Det blir nog bra!!
Trots att jag ska vila tog jag och Johan en liten eftermiddagstur till Borlänge igår. Inte för att vi behövde handla något men för att det är så avkopplande att bara gå och strosa lite.. Det var mysigt och några julklappar hittade vi också. Ska böja ta tag i det på allvar nu.. Det är ju så drygt att vara ute i sista sekunden. Förra året åkte jag till Ullared och handlade ALLA julklappar på en gång. I år vill jag dock inte åka dit (eller jo Vill och Vill), men jag måste spara pengar eftersom att det nu är mindre än FEM månader kvar tills vi åker till Florida :)


Skolan då??
Ja det är som vanligt. Väldigt intressant och lärorikt. Just nu går vi och väntar på svar från Tentan. Skulle vara så underbart skönt att bli godkänd och kunna släppa den kursen. Men trots det så har jag idag anmält mig till omtentan.
Vi håller just nu på med Socialpsykologi och analyserar en film som vi ska ha seminarium på nästa fredag, alltså rätt lång tid kvar. Min grupp har fortfarande inte börjat med det, så nu när jag är ledig några dagar har jag faktiskt börjat knåpa på NÄSTA seminarieupg. haha.. skönt att slippa det sen!

Well well.. Närmast framöver fyller Johanna 22 år, Vi ska se nästa Harry Potter (som vi har längtat), Vi ska ha fest här hemma och vi ska på gammaldags jul i fagersta (MYYYS!).



Ha en bra dag nu allihop.. Puss och Kräm.http://oliviaslillebrorskompisstorasysters.blogg.se/images/2010/puss_105208828.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0