Fredag den 12 November

Halli Hallå..

Jag lever och mår bra vilket betyder att körningen till Örebro gick kanonbra.. Det var dock oplogat från Grängesberg till strax nedanför Kopparberg.. Riktigt dåligt tycker jag då den vägen är tungt trafikerad.. Men men!

Idag är det Iallafall:

                           

en riktigt snöig Fredag :)


Johan väkte mig 7.15 och ville att jag skulle komma upp och äta frukost med han innan han skulle till jobbet...
Så vi myste lite i soffan och kollade på sjukhuset på tv.. Usch vad hemska saker som händer en del människor. Och vad orättvist livet är för en del familjer!  Jag och Johan brukar prata en del om vad vi skulle göra i olika situationer om det skulle hände någon av oss någonting. Jag tycker att det är bra att prata om det.. Det känns tryggt på något vis. Precis som när mamma "lekte" brandövning med oss när vi var små :) Hon visade hur man skulle krypa och hur man öppnade fönstrena och så, och eftersom att det fortfarande sitter kvar så måste det ha haft effekt!



Hur som helst.. När Johan hade gått pallrade jag mig iväg till Gymmet och körde en timme, så nu sitter jag här svettig och jävlig.
Ska nog pyssla om mig själv inför helgen nu med pealing, ögonbrynsplock, naglar och rubbet.. Skönt att ha en helrengöring ibland :)

Efter lunch kommer Jane hit och dricker kaffe och sen hinner jag umgås några timmar med Johan som slutar vid halv ett och sen klockan sju är det JOBB!!! :))

                             

Så fullt ös idag..

Ha en trevlig Fredag. Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0