3 oktober

God morgon, God morgon...

Tänkte bara berätta lite om vårat nya äventyr idag..

Florida!

Huset vi ska bo i är nu klart och betalt, Det är en villa med tre sovrum, kök och vardagsrum, inomhuspool och egen båtplats precis vid Mexikanska Gulfen.



Då det finns så mycket att se i Florida kommer vi ha Hyrbil och även båt.
Båten kan ta oss ut på till stränder och öar och bilen kommer ta oss ut på äventyr.

Vi ska bo i Cape Corall som har perfekt läge.
Vi har tre timmar med bil upp till Orlando, där självklart, Disney World, Universal Studios och Island of Adventures lockar.

Från vårat hus har vi även tre timmar Ner mot Miami, vilket också är ett måste givetvis!

Well well. Det är allt jag vet tillsvidare.
.
Nu är det bara att, LÅTA SPARANDET BÖRJA :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Åååå så härligt det låter!! Kommer bli toppen! Jag är Heeelt övertygad!! Vet du, jag måste bara få säga att du skriver så himla härligt på din blogg! Man blir verkligen GLAD av att läsa den!! Du lever som du lär... och jag tycker du är en fantastisk människa. Kraam och vi ses!! ..Kanske inte så ofta.. men i hjärtat. Alltid.

2010-10-03 @ 22:45:19
URL: http://mariassmultronstalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0