Min tio i topp filmlista!

Idag tror jag att det är dags att lista de 10 bästa filmerna enligt mitt tycke.
Kanske kan ni få några idéer på nya höst-mys-filmer.
Utan inbördes ordning kommer här de filmer jag för tillfället kan komma på som de allra bästa!
☆GONE IN 60 SECONDS ☆

☆BLOOD IN BLOOD OUT ☆

☆PS i Love You ☆

☆SLEEPERS ☆

☆ROBIN HOOD PRINCE OF THIEVES ☆

☆CHANGELING ☆

☆FLUGORNAS HERRE ☆

☆THE HOLIDAY ☆

☆GILBERT GRAPE ☆


☆THE BODYGUARD ☆

(Jävlar vad svårt det var att lista filmerna. Det finns ju så sjukt många bra.
☆Braveheart ☆, ☆Patrioten☆,☆sleeples in Seattle☆ och ☆Armageddon☆ är ytterligare några filmer som skulle förtjäna att stå med. men var det Tio filmer jag skulle välja så var det!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vad bra !! Var några jag inte sett, men nu vet jag vad jag ska kolla på och se om vi tycker samma, men dom jag sett av dom du listat så håller jag helt med !!=)

2010-10-13 @ 20:55:20
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0