Söndag 17 oktober

Söndag igen då..
Helgen har varit toppen på alla sätt och vis.
.
Fredagen: Blev det lite partaj med trevliga vänner. Vi kikade på Idol och drack skumpa och slutade på Underbar :) Det var trevligt och roligt med tanke på att jag inte varit ut och festat sen i Augusti typ. :)
Mådde inte alltför bra dagen efter och det är därför man kommer på att det är så jäkla bra att gå ut på Fredagarna, för då är resten av helgen fortfarande kvar :)
.
Lördagen: vaknade tidigt och började plocka lite i köket. Johan fick något ryck också och började tok-städa. Han tog ut och skakade mattorna, damsög ÖVERALLT och skurade alla golv. Det blev jättefint och så skönt när det är gjort!
Sen kom busungarna hit för vi skulle vara barnvakt. Nova och Melvin kom först och på en halvtimma var vårat hem plötsligt stökigt igen :) Men det gör inte så mycket.
Nettan och Julia kom förbi en stund också och det visade sig att tjejjerna lekte jättebra ihop. det var kul att se.
(Kanske kan lägga upp lite bilder sen, måste bara fråga respektive mammor först)
När alla hade åkt hem, slängde vi oss i soffan och bara myste tills det var dags för jobb på Solo för min del. Det blev en bra kväll!
.
Söndag: Idag har jag tagit en promenad i det supersköna vädret. Jag har varit duktig och pluggat, mamma o pappa har varit här och hälsat på, och jag har sett avsnitt fem av One tree hill :)
.
Nu ska jag nog ge mig vid datorn för idag, laga lite mat och slänga mig i en bra position i soffan resten av kvällen.
.Hoppas att ni har haft det bra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0