Söndag 24 oktober

Hej Hej Haj Haj...

Vilken helg det har varit.. fullt ös hela tiden.

I fredags: kom Jane, Nova och Melvin hit och hälsade på. Vi gick upp på stan och käkade lunch och sen gick vi tillbaka hit och lekte en massa, drack kaffe och tjålade en massa strunt. Mamma kom hit med min lilla kusin William också. Så förmiddagen blev en riktig lekförmiddag.

Kolla in vilka charmörer.. Melvin och William



Senare på eftermiddagen kom hela tjocka Bäckersläkten hit på födelsedagskalas för Tommy.. Så då blev det mer kaffe och massa tårta. Gotti Gotti.
På kvällen partajade killarna lite och jag gick som vanligt iväg mitt i festen för att arbeta.. På Underbar den här gången. Det blev en riktigt ösig kväll.. helt slut var jag!


Lördagen: vaknade jag upp och var så sjukt trött från fredagsnatten. Slöade i soffan en bra stund innan Sara ringde och ville ha skjuts till stan. Det var bra för då fick jag lov att rycka upp mig.
Väl hemma gick jag och Johan upp på stan och tog en fika med Adam och Lisa. Det var trevligt.
Vid 18 tiden gick jag återigen mot jobbet.. Sportkällaren var platsen denna gången!
Vid midnatt när vi stängde sportkällarn var det meningen att jag skulle hoppa in i Solo, men lyckligtvis fick jag hoppa ur då. Jippi.. Tog istället en teqila shot med fröken bertilsson och några öl innan jag gick hem till Johan som stog och lagade köttsoppa klockan 3 på natten.. haha. Fint!

Söndagen: Hade ställt klockan på 10.. låg och drog mig en stund men gick sen ner mot jobbet igen för att släppa in "No comments" som hade spelat kvällen före på Solo. Hängde där en timme medan de plockade ur sina saker.
Gick hem igen vid 12 och då var renoveringssällskapet redan på plats.. NYTT GOLV I KÖKET!

Så här blev resultatet:



När arbetet var klart beställde vi hem Pizza.
Pappa, Mamma och Sara stannade kvar och åt med oss.. Mycket trevligt.

Under middagen passade vi också på att boka flygbiljetter till Florida.
Vi hittade ett flyg om går till Fort Myers med bara två mellanlandningar och lagom lång flygtid.
Den flighten fick det bli... SÅ NU ÄR DET KLART OCKSÅ!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, äta popcorn och bara pusta ut efter ytterligare en händelserik helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0