13 december

Jaha, då sitter jag här och har inget att göra..
Uppsatsen är klar, varenda skåp och låda är rensad och städad, golven är skurade, kläder är tvättade (allt från strl. cl46 till M), kylskåpet är urtorkat, julklapparna inslagna, lussekatterna och pepparkakshus är klart.
Dessutom har det blivit plusgrader igen så det töar jättemycket ute och vi har dessutom haft vårat kontaktbarn för sista gången.
Ja, som sagt det finns inte så mycket att göra nu och det är en konstig känsla..
Måste försöka koppla av och njuta av det men jag får samtidigt en konstig känsla av dåligt samvete och skuld över att inte göra något. Rastlös blir jag också... Får försöka ägna min tid åt att göra livet gott för min hårt arbetande och superälskade man istället. :)
Hur som helst, 5 veckor kvar eller 41 dagar för att vara exakt.
Sett till statistik så är det normalt att släppa bomben inom en ram på 3-7 veckor från och med nu.
Så som det känns nu blir nog nersläpp snarare förr än senare för vår del. Det ingår dock inte riktigt i min planering så jag hoppas att den stannar tiden ut åtminstonde :) Jag vägrar att packa våra väskor innan nyår, så det så!!
Nu kommer Johan hem, ska pussas lite med han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0