15 December

Hoolabadoola....

Torsdag idag och det är veckan före jul... det är helt otroligt..
det är bara två veckor + några dagar kvar på det här året. Fantastiskt... 

Det är dock fortfarande blaskigt och gråmulet ute vilket gör att energin och julstämningen inte har infunnit sig ordentligt än. Det spelar ingen roll att det luktar pepparkakshus, att vi myser med ljus och att julgardiner och liknande är uppe. Nej, massa snö och glatt humör vill vi ha!!!

Till helgen är det dock glöggmingel i Harnäs som står på schemat, jag hoppas att några av kusinerna dyker upp, var aldeles för längesen vi sågs. Det blir säkert myspys.  Ska även försöka baka julgodis någon dag framöver. Cakepops, rockyroad och knäck kanske.. Måste ladda upp inför uppesittarkvällen som i år blir hemma hos Tomas och Johanna.. och Johan måste ju såklart få med sig lite till jobbet så att dom har något att smaska på inför julledigheten. Lussebullarna som jag bakade åt dom tog tydligen slut snabbt, så nu har dom efterlyst mer :)

Nää, nu ska jag fortsätta göra sådana här viktiga saker som bör göras vid total ledighet. Fixa naglar, ögonbryn, hår och dricka kaffe..

Ha det bra...puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla roligt att läsa dina rader, jag ser att ni mår så bra och har så mysigt tillsammans!

En stor varm kram till dig Carro..till Johan och lilla bäbisen.. Hälsa hela familjen när ni träffas på Glöggmingel!

Ni finns i mitt hjärta...Alltid.

Maria

2011-12-15 @ 11:07:25
URL: http://mariassmultronstalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0