21 December

Sådär...

Än så länge ligger jag rätt bra till i veckans planering..

Igår kom världens bästa mami och papi hit med julgranen.. Och den är sååå jäkla fin tycker jag. Passar perfekt i vårat STORA vardagsrum.

   
                        

                                

Idag har jag också uträttat en massa.. Gick till Samarkand vid halv 8 och satt med uppsatsen för att "bara kolla en sista gång" fram till 11. Skickade sen in den till Urkund så nu kan vi inte ändra ett enda ord i den :) SKönt faktiskt.

Var upp på stan och handlade lite inför julgodisbaket och skinkgriljeringen. Sen satte jag och Johan igång med stora julbaket :)

Cakepops och Bountbollar vart det.. men det var ganska svårt att få till dem. Men GODA det vart dom.
Ska fixa lite Rockyroad till uppesittarkvällen också såklart.

                    

Imorgon ska Johan ta tag i julskinkan och sen kan julen få komma för då är allt klart och både jag och Johan är lediga tillsammans i massa dagar..Underbart.. :)

Hoppas ni har en bra vecka..
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0