8 december

Äntligen äntligen äntligen har vintern kommit på riktigt.
Det är aldeles vitt och kallt ute, precis som det ska vara. Jag älskar det!

Igår var jag och Carola ner till Örebro för att träffa vår handledare och gå igenom C-uppsatsen en sista gång face-to-face (sen blir det telefonhandledning så att vi slipper åka.).)
Och tro på fan att hon ansåg att vi var så gott som klara.. Hon påpekade lite småpill som rubriksättning, något stycke som ska flyttas till ett annat kap. och några referenser, men annars ansåg hon att vi kunde påbörja slutdiskussionen och sen anse oss vara klara.
DESSUTOM, sa hon att metoddelen var den bästa hon läst... Det är så jäkla sjukt. Hur kunde vi bli klara med en c-uppsats på 6 veckor när vi har 10 veckor på oss?
Jag fattar ingenting men är så sjukt nöjd med vårt arbete :) Platsen där vi har utfört studien har dessutom bett oss komma på deras APT och föreläsa om det vi har gjort. Spännande!

Dessutom, som krydda på moset, fick jag nu ut nästa termins schema också,,, Där står det!!!!
Examen socionomprogramet- Fredag 1/6 12-15 Aulan

För övrigt så tror jag att min hjärna har fått en knäpp, eller att kroppen helt enkelt börjar förbereda sig på en omställning för jäklar vilken energi jag har. Har under några dagar rensat och gått igenom varenda liten låda och skåp här hemma. Jag har kastat och rensat och nu finns det verkligen bara saker som  vi faktiskt använder kvar, resten är kastat eller placerats i källaren. Fasen vad skönt det känns... Jag har verkligen ingenting mer att fixa med nu förutom att vila, slå in lite julklappar och umgås med mina kära. Inte helt fel.

Men nu ska jag till centret och börja pilla på uppsatsen...

Ha en bra dag!! P&K



Kommentarer
Postat av: sara

Åh herregud vad roligt det var att läsa det här inlägget!! Vad duktig du är Karro!! görstår att du är glad när till & med jag vlev superglad!:)



Skönt med nyrensat & extra energi också! Hejja dig! & tack för att du bjuder på den energin också!

2011-12-13 @ 11:18:19
URL: http://saraschenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0