Torsdag 1 December

Okej, here we go again!

Julklappsbestyr är det som toppar min to-do list för tillfället, (förutom allt skrivande såklart), och jag ska snart ta med min man upp på stan för att kika lite. Har beställt hem en hel del klappar från Internet, men långt ifrån alla är klara. Älskar att köpa julklappar men tycker att tjusningen med det hela är att gå i affärer och mysa, därför aktar jag mig lite för internetshopping även om det är guld värt när det gäller att hitta personliga julklappar!

Idag har jag och Carola planerat kommande veckor lite också så att jag har lite koll på vad som ska göras fram till jul. Det är fullt upp vill jag lova, men endå perfekt tempo så att vi aldrig behöver känna oss stressade. Helgerna är dock fullbokade nu och jag gissar att de sista veckorna av det här året kommer springa förbi i en rasande fart, precis som vanligt. Är dock så sjukt nöjd över att vara HELT ledig under julveckan och veckan därpå för första gången på flera år. Har alltid jobbat mycket under jul eller haft tenta eller liknande, men i år (under förutsättning att vi inte missbedömt vår förmåga att bli färdiga i tid med uppsatsen) komme rjag vara ledig både veckan före jul och veckan efter jul... UNDERBART! Jag ska njuta så jäkla mycket. Johan har också fått lie ledigt så det kan inte bli bättre.

Har också fått en tid till tandläkaren nu i December som jag idag ringde och bokade om. Vem fasen har råd att gå till tandläkaren och betala 975:- för en undersökning precis innan jul?? inte en student iallafall, inte ens fast jag har en tät man :) Nej, ombokning av den fick det bli och nu behöver jag inte gå förrän i Januari, Nice!

Det var det.. nu ska jag gå på klappjakt.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ja själv har man 15 mil till närmaste ställe med lite affärer o 25 mil till stora staden Östersund där alla affärer finnes!! ;)

2011-12-01 @ 16:33:42
URL: http://evasofialovisa.blogg.se/
Postat av: karro

Haha ja, men väljer man att bo på kycklingön i Gäddede så får man ta det lilla Sofia :) Nejdå, tur i ditt fall att internet finns då...

2011-12-01 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0