1 Januari 2011

Och då var år 2011 här.

Året då jag:
  • Fyller 25 år
  • Firar 5 (officiella) år med Johan 
  • Åker till Florida
  • Ska göra min praktik och.. 
  • ..Skriva min C- uppsats
  • Ska ha mitt sista sommarlov
Nyårsafton inleddes med en fikastund på förmiddagen och korvgrillning samt skönhetsvård med mamma och systrarna i Harnäs.
Vi fortsatte kvällen med middag hemma hos mig, Jag, Johanna, Sanne och Jonas. 

På Menyn stod:

Förrätt: Skagentoast med avocado
Varmrätt: Smördegsinbakad fläskfile med ört-philadelphia, Basilika kryddad klyftpotatis och rödvinssås.
Efterrätt: Cheescake a´la Johanna

Efter middagen fortsatte vi med spel och hot shots till min älskade Ades hörde av sig och tyckte att vi skulle komma till Snöån. SÅ, vi gjorde det. Hade ju ändå inget annat för oss. Vi åkte dit och såg på fyrverkerier och tjålade lite med folk. Det var helt okej men det var inte riktigt en Glad fest, så vi åkte hem igen ganska tidigt.

12 slaget firades med min bästaste och fyrverkerierna var Amazing så jag är helnöjd med kvällen.
Lite efterfest när vi kom hem blev det också och sen en Lååång god sömn.
Idag har vi haft filmmaraton här hemma, jag, Johanna och Sara. Hur skönt som helst.
Och nu ringde Johan för att meddela att de kommer hem redan ikväll.. UNDERBART! Saknar honom!

Summa summarum...
Det blev En jäkligt lyckad start på det nya året. Hoppas att det fortsätter såhär också..

Gott nytt år på er.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0