Onsdag 12 Januari

Jag är beroende..
Jag är beroende av "Sons of Anarchy" och jag tror att jag måste hjälpa mig själv med lite KBT behandling.
Jag och Johan plöjer avsnitt efter avsnitt och känner en djup sorg över att säsong 2 snart är slut och jag måste invänta releasen av säsong 3. Kommer sakna dom :) Helt sjukt!
Annars då..
Har haft 2 dagars hemstudier nu. Har pluggat snabbt och fått massor med tid över till annat. Har passat på att gå igenom alla garderober, skrubbar och skåp. Har städat, rensat och sorterat.. IGEN!
Hur kan skåp och lådor fyllas på så snabbt??
Hur som helst är det skönt att ha det gjort innan praktiken början. Antar att med riktiga arbetsdagar 7.30-16.30 fem dagar i veckan, kommer inte sånt att hinnas med riktigt. Men nu är det gjort iallafall.. Några tvättmaskiner kvar bara.

Idag har jag också hjälp Johanna att ordna upp allt inför hennes studiestart. Beställt böcker, fixat med CSN, kollat upp schemat och registrering och sånt.. Mycket att tänka på. Jag minns hur nervös jag var och hur svårt det var att få ordning på alla krångliga saker på egen hand. Kul att kunna hjälpa henne.
Idag är det Onsdag, vilket brukar betyda Onsdags-klubben på puben. Får se om vi skippar det idag eller om jag kanske går ner en stund tills Johan slutar jobba för att tjåla lite skit och prova någon ny drink :) Det får inte bli så sent, ska ju upp tidigt imorrn och köra till Örebro. Klockan 10 imorgon har jag redovisat klart och är färdig med den här terminen.. GRYMT SKÖNT.. Måste dock ner och lyssna på de andra grupperna på Fredag också.





Puss o Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0